vad är problemet?

jag får damp på tele2 just nu för deras nät krånglar som fan och det går inte att skicka sms. Förbannad! har varit hemma ett tag nu men natten spenderades hemma hos Emelie med Jossan, skoj skoj:) stackars lilla Maggi är sjuk... Stackars lilla Ellen är också sjuk. Har äkligt ont i halsen så jag tror jag kissar på mig. Hostar som fan och det känns som jag har en klump i halsen, jätte obehagligt!Så nu har jag klämmt i mig lite choklad men det känns inte bättre precis... Ska rida ikväll, ska bli hur kul som helst:) var igår och shoppade lite på hööks, det blev ett par vita tävlingshandskar, en hårrosett med nät till tävling, ett sadelöverdrag och silikon gummisnoddar (ska tydligen vara super bra). Funderar på att lägga mig och kolla på film, G kanske! har inte sett den men min syster älskar typ den filmen. Ska gå ner och gör ett glas Oboy till min stackars hals:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0