Tisdag, eller?

Idag är det tisdag eller hur? jag har varit jätteförvirrad idag och inte vetat vilken dag det har varit. Trodde att det var torsdag onsdag och ja alla möjliga dagar utom tisdag. That´s me. Kollar på Top Model och sitter med spotify och diggar, asnajs. idag har varit en lite halvtråkig dag. Höll på att få en kille i min klass att börja gråta idag, måste verkligen coola ner mig, jag är jordens dampbarn ju!
Kom på att jag har lite So att läsa, inte så jätte roligt but a man gotta do what a man gotta do. Så jag får tog ta tag i det sen. Ska ha No-prov nästa torsdag på 30 sidor om någonting jag verkligen inte fattar ett skit av. Det känns askalas.
Ikväll ska jag baka bullar till Karro! :D då blir hon glad :) eller jag och jag, mamma ska baka bullar till Karro:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0