It´s friday I'm in loove

Fredag igen dåra för den som inte visste det! blir tyvärr ingen sovmorgon imorn för jag ska sälja bullar hela dagen med SnuskKarro och ellen, najsigt bajsigt. red jö på snyggingen igår, asså det gick både bra och dåligt. han var fin men han gick och högg i handen hela tiden som han har börjat med och sen tog han inte skänkeln, över huvudtaget. och då säger annie att jag ska rappa till honom, vågar jag det? nej. men det lossnade när jag fick hjälp och på slutet blev han riktigt fin. när han strular så där är det iaf tur att han är söt, annars vet jag inte vad jag hade gjort! haha, han har fått ett sår under ögat och så skulle Stella & the Duck (mer känd som ankan) tvätta det, och han hade ju då som vanligt lite panik,
Stella:  "Hur orkar du ha tålamod med honom?"
han är den fjantigaste ponni jag någonsin sett, man kan inte sitta upp med pall (bara dom som smälter in i bakrunden, dom träfärgade helt enkelt), man kan inte komma nära honom med glitter, om någon nyser flyger han 36 meter upp i luften och det värsta av allt är att han inte kan dricka ur hink.
men sen är han oxå den mest fantastiska ponnyn jag någonsin ridit, ha har en sån personlighet! så fort jag ser honom blir jag bara helt glad, han är verkligen perfekt. från första stunden jag satte upp på honom så kändes det så rätt, efter första lektionen kom annie fram till mig och sa:"nu har vi hittat en ny Mistralryttare". det var verkligen rätt från första stunden och jag kan inte tänka mig att jag skulle kunna rida på någon annan, för mig finns det verkligen ingen annan, ingen kan någonsin ta hans plats. han har verkligen lärt mig allt jag kan, han är bara helt jävla fantastisk! jag skulle kunna sitta här och babbla om allt fantastiskt med den ponnyn, men det är nog inte så roligt att läsa. Han är helt enkelt min lilla ostbåge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0