Bästa helgen

den här helgen har tagit varenda helg som finns! igår stod jag i kafeterian med coola Karro och lite mindre coola Ellen (haha:P), och idag så red jag på jordens finaste superponny! jag red fram först i lilla ridhuset med hannah och från första stunden var han fantastisk! han var stadig, mjuk och låg jättefint i handen. sen red jag programmträning för Annie och han var så otroligt fin. Annie "man njuter ju av att titta på honom" och jag njöt som fan att sitta på honom. HAN GICK I DEN FINASTE MELLANTRAVEN EVER! han ökar bara tempot annars och länger aldrig steget, men idag längde han som fan! detända som krävs är att någon slår lite i väggen så blir det en sån jävla fart! har fått sån sjukt mycket bra feedback idag så det är inte sant. Och idag sa annie att vi kanske ska åka till ryttis på tävling och ha hästarna kvar där. jag kan tänka mig vilken panik lille misse skulle få av det:P den 21/3 blir det Solna, är så sjukt taggad när det går så himla bra!:D
väntar på att pappa ska komma hem ifrån flyget så ska vi beställa pizza, sjukt hungrig för jag har lixom inte ätit någon lunch idag.
nu ska jag dra och kolla på ponnyakuten, även fast jag redan har sett det här avsnittet på svtplay, menmen:D

Kommentarer
Postat av: Jossaan

du skriver bara om hästar

2010-01-31 @ 20:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0