shopping.

var i v-by med lilla jossan idag, kulkul:)
det blev ett halsband från ur&penn och äntligen köpte jag en ny kalender:D köpte present till maggi oxå som fyllde år för typ 5485554 år sen, bättre sent än aldrig:D
frida har låst in sin på toaletten och jag måste kissa, ska gå och banka riktigt hårt på dörren snart om hon inte kommer ut!
har tappat bort min datakabel så jag kan inte lägga in någon bild men det kommer väl sen;)
jag har precis gjort en väldigt deprimerande upptäckt och det är att jag kommer inte få sova den här helgen heller. BAJS! men på lördag så blir det middag hos den gulliga familjen Grape så det när ju hur najs som helst:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Mistral var ju otrolit söt måste jag säga.

och riktigt fin!

2010-02-17 @ 22:18:57
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Pellen:D

han är helt underbar:D

2010-02-20 @ 16:59:11
URL: http://ellenpetterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0