Måndag.

Har varit i skolan som vanligt idag då, sådär lagom kul.
Sen ikväll ska jag till stallet och rida, ponnyspecialen ska hoppa, får se hur det går. Jag har ju mina 18 poäng från nyårscupen att skryta med:P
Skulle egentligen åkt till stallet lite tidigare idag men jag har fett mycket plugg så jag sket i det, skulle rycka manen och klippa hovskägg och allt, men det får bli till när jag ska till Solna.
nu sitter jag och lyssnar på mycket braig musik och mobbar en kille i min klass för hans dåliga musik, ruuligt.
Karro skulle fotat igår men hon hann inte, kiss och bajs på det!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Mistral din egna häst?? :)

2010-02-01 @ 18:45:54
Postat av: Pellen:D

nope, han står på vällingby, men han är "min" ändå ;)

2010-02-16 @ 21:17:48
URL: http://ellenpetterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0