Dåliguppdatering.

har varit urusel uppdatering men men, idag har jag studiedag! superskönt. Ska åka till stallet snart, eller bussen går 12.26. Då ska jag rida på den fina lilla pållen och sen ska jag rycka honom och klippa hovskägget på den lilla ponnyn. Det ska komma lite nya hästar och ponnyer idag så det ska blir kul att se. Tydligen var det 3 ponnyer och 2 stora. enligt karro skulle 2 av ponnyerna vara ganske stora så det lät ju inte helt fel.
Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket, ätit frukost och gjort en annan sak. Men nu sitter jag och lyssnar på The Baseballs, sköna killar asså!
Tjoho! jag är ett stolt för jag har blivit bästa kompis med tävlingsdatabasen nu! kunde inte vara gladare:D har tillochmed beställt och pröjsat licensen så nu är den påväg til min brevlåda hoppas jag på! Det kanske blir en tripp till solna trots allt. Ska bara anmäla oss också men jag ska snacka med Annie idag om jag ska anmäla mig, men det har låtit som det, skitkul:D har köpt ett träns till lilla pållen nu också som jag tänkte prova ut på honom idag:) ska köpa ett skitsnyggt pannband av lilla karro så vi kommer vara snyggast på hela Solna:D  nej nu måste jag gå och plocka ur diskmaskinen sen blir det in i duschen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0